جستجو
Close this search box.
agrinpolymer logo

لوله و اتصالات

پایپ‌های پلیمری، پایپ‌هایی هستند که با توجه خواص و مشخصاتی که دارند، در حال حاضر در صنایع مختلف و تأسیسات انواع ساختمان استفاده می‌شوند. این مدل از تیوپ‌ها به واسطه مواد اولیه‌ای در مراحل تولید آن‌ها استفاده شده است، از خواص فیزیکی و شیمیایی بالایی پشتیبانی می‌کنند. همین امر باعث شده تا مورد توجه بسیاری تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار بگیرند.

تیوپ‌های پلیمری یکی از بهترین گزینه‌ها برای پایپ‌های فلزی می‌باشند، چرا که Pipهای فلزی در مدت زمان بسیار کوتاهی زنگ می‌زنند و دچار خوردگی می‌شوند. تیوپ‌های پلاستیکی علاوه بر این که سبک هستند، بلکه قیمت بسیار ارزانی دارند و نصب آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. Pip‌های پلیمری معمولاً با افت فشار مواجه نمی‌شوند، انعطاف پذیری آن‌ها بالا است و به خوبی فرم می‌گیرند، از همه مهم‌تر این که، نارسانای الکتریسیته هستند و از خواص بهداشتی مثل مقاومت و استحکام در مقابل خطرات میکروبیولوژی و رسوب پذیری برخوردارند.

Pip‌های پلیمری، در سیستم‌های آب‌رسانی و آبیاری، زمین‌های باغبانی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین در بخش‌های مرتبط با فاضلاب‌های شهری، تأمین آب باغات، کارخانجات صنعتی، دامداری، مواد شیمیایی و صنعتی، فرآورده‌های غذایی و … کاربرد زیادی دارند. در حال حاضر می‌توان از پایپ‌های پلیمری به جای لوله‌های گالوانیزه در تأسیسات برای انتقال آب سرد و گرم استفاده کرد.